Vardagen kom hem!!!

2011-01-07 @ 08:13:43 / Allmänt / Kommentera (0) st

Ja nu är jag så trött på att alla rutiner är helt upp o ner vända.
Inte bara barnens utan även våra.
Men det är nog mest jag som lider. Man får inte riktigt den där egna tiden på kvällarna, är då automatiskt vaken längre och får sova mindre. Men framför allt har vi sovit dåligt.

Barna somnar inte, dom är hungriga m.m
Vi har nu i alla fall verkligen fått börja med kvällsmat. Förut behövdes det inte jämt men nu har både Oliver och Wilma kommit in i en period när dom äter dåligt när det gäller mat.
Det kan ju bero på förändrade rutiner, men inte ens när vi hoppat över lunchen för att vi ätit sen frukost så är dom hungriga vid middagstid. Eller det är mer det att dom inte äter, hungriga är dom säkert, så då får det bli macka på kvällen.

Igår em/kväll var vi hembjudna till svärmor på middag.
Det händer inte lika ofta nu och det var jättegod mat. Även jag som kör Allevö metoden för viktminskning åt mat oh efterrätt. Har lite dåligt samvete nu i efterhand och märker hur lätt jag skulle kunna falla in matvanorna igen. men jag ska verkligen försöka klara av dom här 2 veckorna och sen får jag ju äta mat men då är det viktväktar recept som gäller så att jag vet att dom är lite nyttigare.

Jag hoppas verkligen att jag ska klara av att gå ner i vikt nu.... Men det återstår att se!

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: