Sommar!!!

2011-07-26 @ 18:30:07 / Allmänt / Kommentera (0) st

Oj det var ett tag sen nu, men det är sommar om nån har missat det...
Jag jobbar och sliter, cricka och barnen är lediga så rutinerna är inte riktigt som dom ska men så är det ju på sommaren :)

V 28 var vi på Gotland och senaste veckan har bara varit slappt, förutom att jag jobbat dårå.
I helgen har vi planer på att åka till Vimmerby och Astrid Lindgrens värld. Vi hoppas även få med oss barnens "kusin", det skulle vara jätteskoj!!!

Efter en vekca på gotland och sen jobb så ahr jag fortfarande inte kommit ifatt med tvätten, det  var tomt när vi åkte och nu är det mer än fullt. Men men det kommer...

Vi har även anmält intresse på en radhuslägenhet i 2 plan. Det går ingen nöd på oss som det är nu, men lite mer förvaringsutrymme och ett lite bättre läge. Får vi den så har vi skogen ännu närmare husknuten, faktiskt precis utanför grinden. O sol på gården hela dagen. Jag tror det kommer bli jättebra vi håller tummarna att vi får den och i såna fall är det inflyttning 1:e november om vi inte blir av med vår tidigare....
Hoppas hoppas!

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: