Godmorgon ♥

2011-06-10 @ 07:58:28 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag får vi återigen se det fina vädret, solen lyser och himmlen är klarblå!
Redan 20 grader i skuggan, å så härligt!

Idag vaknade jag först. Wilma sover hos farmor och Oliver sov när ja vakna. Han har nog vaknat och ligger och gonar sig lite i våran säng. Jag kunde inte somna om och tänkte att jag lika gärna kunde gå upp och få lite egen tid =)

Undra vad dagen har att bjuda på, antagligen ska jag röja lite och sen göra en ordentlig dammsugning och skurning, tvätta lite, kanske ta några maskrosor till. Vi ska även åka o köpa en liten present, barnen ska på kalas imorrn och det är Olivers första kalas. Wilma har ju redan klarat av några, men för Oliver är det första. Det kommer nog gå galant och jag får ju stanna om jag vill. Får se hur jag gör, kan va lite kul.

Eftersom vädret verkar bli bra hoppas jag även att jag och Oliver kommer iväg o badar lite. Vart vet ja inte, men det löser sig... Ska inte åka till kolmårdskrokarna i alla ffall för där har det varit fall med döende hundar. Dom har alltså badat i en sjö och sen dött så det är nog nåt med alger där... I värsta fall tycker han nog det är ganska kul att bada i poolen hemma så kan jag pyssla med annat. Vi får väl se hur vi gör och vad klockan blir...

På ett sätt är det lite ensamt och tråkigt och sitta själv på morgonen men jag ska inte klaga =) Han vaknar snart och då ska vi gosa...

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: