HURRA!!!! HURRA!!! HURRA!!!!

2011-06-21 @ 09:54:32 / Allmänt / Kommentera (0) st

Idag är det en stor dag! Oliver blir idag 3 år och som tur var så kunde inte moster lena och gammelmormor komma i söndags så då får han faktiskt lite paket på sin riktiga födelsedag också =)

Vi hade ju det stora kalaset i söndags och här kommer lite bilder

                                                   
                                                        

Han tar verkligen i för kung och fosterland min lilla minipolis!

Oliver har också också nyligen börjat vara torr i blöjan på morgonen. Så var fallet även idag och jag satte honom på toaletten det första jag gjorde imorse och såklart så kissade han =) jag är SÅÅÅ stolt och idag kör vi kalsonger och ett evigt springande på toaletten...  Men vad gör det om hundra år!

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: