Projekt städning/omöblering!!

2011-06-18 @ 11:06:16 / Allmänt / Kommentera (0) st
Yes, dammsög golvet igår, men tar ett extravarv idag innan moppen får komma fram.
Fick även lust att möblera om lite i Olivers rum. Så nu är barnens rum tömda och Olivers ska få sig ett nytt utseende med lite längre säng. Wilmas blir dock som vanligt, kanske lite ommöblering på sakerna.
Har snart atgit mig igeom hela huset, har bara hallen och vardagsrummet kvar, men det tar jag när det andra torkat för alla grejer står just nu i hallen =)
Känns otroligt bra!

Om barnen är snälla skötsamma ljus så ska vi antagligen åka o bada bara jag blir klar här hemma. Förhoppningsvis får jag med mig barnens morföräldrar men jag misstänker att dom ska iväg ut på presentshopping till Oliver idag så vi får väl se.
Tycker det är lite läbbigt att åka själv med barnen dels för att Oliver att en riktig fisk i vattnet och Wilma är lite badkruka. Lite svårt och dela på mig på det sättet. Klart dom nöjer sig med att sitta vid kanten och leka men jag vet att Oliver tycker det är SÅ kul att busa i vattnet med oss så därför vill man ju göra det ocså...  Vi får se hur det blir helt enkelt!

Skönt i alla fall att städningen är klar till imorrn, har väl ALDRIG hänt ;)
Får inte glömma bort att handla till kalaset heller...

Bäst o kolla läget och börja möblera i Olivers rum

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: