Seg morgon...

2011-06-02 @ 10:58:23 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja usch, idag vaknade Oliver 06:15 och det kändes inte allt för skojigt då jag var vaken till 1 inatt.
Men jag somnade om på soffan och sov i 2 timmar och när ja vaknade hade även Wilma vaknat.

Känner mig fortfarande seg, har lite ont i halsen så jag hoppas att det inte är nån förkylning på g för hur kul är det när semestern börjar på måndag... :(
Har redan några dagar planerade nästa vecka och då ska ja o Oliver hitta på lite skoj. Titta på motorcyklar, ta en tur till Busfabriken oh lite sådär. Jag ska även passa på att åka ner till Jofotex i sörping och se om jag hittar gardintyger till barnen. Känns som det är dags ;)

Nu ska vi snart skicka iväg Wilma med crickas svåger så att hon får följa med dom ut till ett par kompisars nya land ställe och leka lite. Cricka och Oliver får lite egen tid och jag börjar jobba kl 14, skojigt värre. Kanske ska vila lite innan jobbet så jag återfår kraften...


Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: