Skönt!! - Men känner mig ändå lite rastlös!

2011-06-17 @ 18:53:04 / Allmänt / Kommentera (0) st

En konstig känsla har så här på fredags eftermiddagen infunnit sig..

Det finns inget att göra i hemmet!
Eller ja det finns alltid nåt att göra men det där vardagliga, näe..

Det finns ingen;

* Disk
* Tvätt

Dammsugning är gjord, ska ta en ordentlig sväng imorrn cokså med efterföljande skurning inför Olivers kalas på söndag. Lilla toaletten och badkaret finns kvar att städa, men ja vet ju att det går på 10 min.
Får kanske extrem lust att göra det ikväll så jag slipepr det imorrn. En konstig känsla måste jag säga..

Jag har såklart småsaker här och där som jag ska fixa och pyssla med, men det är liksom såna där "utöver och när ja har tid" saker. O tid verkar ja ha fått mycket om. Känner jag mig själv rätt så kommer jag ta tag i det inom en snar framtid.
Imorrn ska jag rota i Olivers garderob för urväxta kläder, jag misstänker att det där kan ligga ett par shorts som jag köpt nu i år och som han använt typ 2 gånger. Ligger dom inte där så måste han haft på sig dom till dagis men så har dom följt med ett annat barn hem för såklart så glömde jag skriva namn i dom och det finns 3 killar med samma storlek och dom har hyllorna brevid varandra. Suck, synd på så nya byxor!

Wilma har idag (på tal om städning) städat rummet helt själv!
Jag vägrade, hon måste faktiskt lära sig det, och mutade med att Emil i Lönnerberga gick på tv. HOn gjorde det jättefint men Emil var slut precis lagom. Som tur var så började Sommarlov på barnkanalen. Lika tur med att få Oliver att städa sitt rum gick inte lika bra!

Imorrn ska vi även handla till kalaset, blir det lunch eller... 
Med tanke på tårtan som vi (eller rättare sagt Oliver valt) så kan det nog luta åt det... Men vi får se!


Ikväll är det lite Fredagsmys som gäller, Wilma är lite trött men Oliver håller sig nog vaken en bra stund då han tog en lur vid 14:30 tiden.
Men ibland får man helt enkelt beska med!

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: