Shopping och bebis längtan!

2011-06-20 @ 23:30:51 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag pysslade vi lite hemma innan vi styrde kosan mot köpcentret för en liten träff med barnens farmor.
Vi tog en fika och Oliver fick sin födelsedags present - en jättefin tröja och ett par shorts.

Vi såg en liten skymt av REAkicks, Hm m.fl. så självklart var vi tvugna att ta en sväng in. På Kicks hittade jag en bli brun spray till cricka och även hårfärg till nersatt pris. Det är dags att bättra på färgen och denna gång håller förhoppningsvis det mörka i sig lite längre.

HM hittade jag 2 kortärmade skortor till cricka, dock ej på rean men ändå.
Sen tog vi oss en sväng in på Lindex och Kappahl för att hitta nåt till Mia och Björns lilla underverk Elvira som vi skulle träffa idag. Hade sett en så ursöt sjömansklänning på nätet men såklart fanns den inte i rätt storlek i butik. Hittade istället en annan supersöt klänning med matchande byxor och små gulliga strumpor till. Man får ju lätt lite bebislängtan!

Efter att Cricka slutat jobbet styrde vi kosan mot Söderköping för vårat besök och titt på Elvira. Hon är inte ens 20 dar gammal och så underbart söt, man blir ju bara lite avis. Jag fick äran att hålla och mysa med det lilla livet och jag lade henne även i Crickas famn så att han fick hålla lite. Jag fick ganska snabbt tillbaka henne och under fikan började hon vakna till. Det var dags för lite mat men precis innan så känd det lilla livet för att bajsa. Lägligt! Wilma tyckte det var så intressant och ville mer än gärna följa med och byta blöja. Hon tittade och tittade och det var ännu mer spännande att se när hon skulle äta. Tyvärr så hade dom lite svårt att sitta stilla och efter ett tag blev det tråkigt så då gav dom sig ut på uteplatsen och gräset och sprang av sig lite. Kan tänka mig att dom behöver det, vädret har ju inte direkt varit ute vänligt.

Men vi hoppas det blir bättre imorrn, snälla vädergudar ge mig fint väder sista semester veckan!

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: