Vilket underbart väder!

2011-06-03 @ 07:47:15 / Allmänt / Kommentera (0) st
Goder morgon! ♥
Idag blev det tidigt också, men fick i alla fall sova till 7.
Det gör inte lika mycket idag för vi ska ta en tripp till kolmårdens djurpark idag så jag skulle ändå gått upp tidigt.
Barnens kusin Astrid ska även följa med på sin premiärtur!

Vi har strålande väder, redan 15 plusgrader och lite fläkt. Bara det inte fläktar för mycket där.
Viktigt och komma ihåg solkräm, både till ansikte och kropp. Fick en solkräm för ansiktet när jag var på mammabloggalan. Kanske inte direkt är för barnen men bättre än ingenting. Solhattar och solglasögon till barnen kan va bra också.

Passade på att dra en maskin med tvätt nu på morgonen också, jag vet ju att det inte blir mycket gjort i helgen när jag ska jobba nätter (usch)...

Nä, klockan tickar och jag måste starta upp den stationära för att få tag i bilder till registreringen av årskosten på Kolmårdens djurpark. En smart idé, men vem säger att alla som köper årskort har dator. Dom flesta har ju såklart nu, men det finns ju ett par få...


Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: