Äntligen ♥

2011-03-30 @ 09:23:50 / Allmänt / Kommentera (2) st
Idag ska vi röra oss utanför dörrarna..
Åtminstonde jag och barnen.
Vi ska handla för 14 dar och så ska vi förhoppningsvis köpa skor till barnen.
Skoköpet hänger lite på om jag kan få hjälp av min lillebror. Det skulle nog funka rätt så bra att vara själv, men man vet aldrig. Det är gummistövlar till båda barnen, Oliver behöver vårskor lite kraftigare och ett par gympadojor. Sen ska det såklart inhandlas sommarskor till barnen också. Foppisar till båda och ett par andra. Tänker inte köpa sandaler till Wilma i år för hon älskar foppisar, men ett par hela sandaler/skor.
Men sommarskor blir nog inköp nästa månad och i maj är det dags att inhandla lite sommarkläder, så det börjar också bli dags att ordentligt gå igenom förra årets sommarkläder och se om nåt kan användas i år.

Oliver klagar fortfarande på nätterna att han har ont i magen förhoppningsvis är det för att han känner hunger så idag hoppas vi att han äter normalt igen. Han har ju i princip inte ätit nåt på 3 dar så det bör väl vara dags snart.

Idag ska även sängkläder i vår säng tvättas och så måte ordentlig städning påbörjas.
Det sjuka ska bort så att det förhoppningsvis stannar borta länge. Planen har varit att ha Astrid, barnens kusin, på lördag och att hon även ska sova här. Nu får vi se vad dom tycker. Men blir alla friska och det är bortstädat och renbäddat och allt vad det är, så borde det ju inte finnas nån smitta kvar. Jag förstår om dom avvaktar, man vill ju inte ha hem det i första taget :-)

Dags att äta lite frukost..

Kram på er ♥

Kommenterat av: Lena Nilsson

haha du frågade ju mig om ja kunde hänga me?!

2011-03-30 @ 11:09:50
http://leenaas.blogg.se/
Kommenterat av: Jenny

Hej kära du, vill bara skicka en torsdagskram! Vi ses i maj, kom gärna fram och säg hej om du ser mig! kram Jenny

2011-03-31 @ 21:26:06
http://www.jennyn.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: