Kan man köpa sig ett bättre minne?

2011-03-03 @ 09:51:55 / Allmänt / Kommentera (0) st

Imorse fick ja ett bryskt uppvaknande.
Cricka skulle ha bilnyckeln  och den använde jag igår kväll.
Tittade på mina vanliga ställen, väskan, jackan köket. Men nej, ingenstans fanns den.
Vi har 2 men den ena funkar inte batterierna i fastän dom är bytta.

Kunde tyvärr inte somna om så jag gick upp o letade och ja behövde inte leta länge, den låg på vardasrums bordet. Jag hade varit duktig och tagit fram den, men den låg under ett papper.
Ibland skulle man ha en sån där manick som man sätter på nyckelringen och så kan man vissla efter den :-)
eller kanske ett bättre minne ;-)

Vi som ska träffa svärmor idag. Tur att vi bor så pass att vi kan gå eller åka spårvagn så det blir nåt av det idag istället. Synd att bilen inte blir tankad, det får lösa sig imorrn bitti istället.

Som sagt, idag ska vi träffa svärmor och barnens kusin, äta lite lunch o sådär. Men innan det måste jag dammsuga och skura och tvätta toaletterna som jag aldrig hann igår. Vi gick iväg och handlade o när vi kom hem hade klockan blivit middags dags. Men idag blir det av och det kommer va så skönt när detär gjort och det är fräscht och fint till helgen.

Bäst och sätta igång!

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: