Jag tänker unna mig själv.... nej just det...

2011-03-23 @ 11:13:56 / Allmänt / Kommentera (0) st
Varför blir det alltid så att när man ska göra nåt för sin egen del, träna, klippa sig eller som jag skulle gjort idag, gå på ett viktväktar möte... då blir nåt barn sjukt. Idag är det Wilma som är sjuk.
Hon har ätit dåligt sen i fredags, en del dar i princip ingenting och haft ont i magen sen i lör eller söndags.
Inatt vaknade vi av att hon kräktes och när vi somnat och fått sova några timmar så fick vi gå upp och Wilma behövde då sitta på toaletten. Hon satt en bra stund och jag tyckte så synd om henne.

Jag fick henne att efter en bra stund somna om igen och idag går ingenstans utan sin bästa vän hinken, även fast det har varit lugnt sen inatt. Hon har svårt att äta, men dricka och glass går bra så vi hoppas det inte sitter i så länge. När magen började för ett par dagar sen så trodde vi att hon var hård i magen,  men så var nog inte fallet. Har det inte blivit bättre på fredag så ringer jag VC för o höra mig för.

Men det är ju så typiskt att det ska hända just idag när jag ska till viktväktarna. Skulle gå på mitt första möte idag för att verkligen komma igång för nu är jag så trött på det här. Jag vet också att det inte finns några möten som passar resten av veckan så antagligen kommer jag inte att kunna gå på möte förrän nästa. Det känns lite trist, men det var nog inte meningen att jag skulle komma iväg idag helt enkelt. Får peppa och stötta mig själv till nästa vecka istället o hoppas på att ingen blir sjuk då!


Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: