Jobb, jobb, jobb

2011-03-04 @ 21:42:30 / Allmänt / Kommentera (1) st
Helgen gör sitt intåg och för mig innebär det jobb.
Två riktiga mördar pass á 12 tim.
Jag hoppas verkligen att jag är piggare imorrn än idag.
Igår kväll somnade vi rätt så skapligt, runt 21. När klockan ringde 04:40 imorse så var jag verkligen helt borta, trodde nån hade ställt klockan fel. Oturligt nog stämde det ju och det var bara att gå upp. Jag hade sovit 8 tim och jag blir jätteseg och det tar en hel dag för mig att komma igång. Allra bäst mår jag när jag har sovit 6 eller 9 timmar, då blir ja inte alls så trött. När ja kom  hem efter jobebt och efter att ha hämtat barnen så stretade jag emot tröttheten genom att köra en maskin tvätt, städa toaletten, laga mat och sen var det dgas för fredagsmys och då var jag i stort sett pigg.

O nu sitter ja här igen och undrar om ja kommer vara lika trött imorrn. Klockan närmar sig 22 och somnar ja snart så får ja sova 6,5 timme ca. Kanske att det går, vem vet. Ska i alla fall börja tänka in till sängen för egentligen är jag ju trött :-)


Trevlig helg på er alla ♥

Kommenterat av: natalia

hej! Ville bara höra hur det är med dig och din familj? låter jobbigt med 12 timmars pass!! kram

2011-03-07 @ 13:47:40
http://blogg.mama.nu/treblitfyra

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: