Mammas lilla pojke har blivit stor ♥♥

2011-03-07 @ 19:32:48 / Allmänt / Kommentera (1) st
Jag fäller inga tårar men man märker hur han växer och utvecklas...

Men idag kom det som verkligen gjorde honom stor.

Idag köpte jag en säng till Wilma, en normalsäng 90x200 och då fick ju såklart växasängen flytta in till Oliver.
Så inatt sover han för första gången i sin "nya" säng.
Trodde det skulle bli svårt för honom att somna och stanna i sin säng, men efter lite diskussion så stannade han och det tog nog inte mer än 5 min innan han somnade.
Nu får vi bara hålla tummarna att det går bra hela natten och inte vaknar för många gånger.
Själv kan jag inte vara med om det då jag kl 21:20 sätter mig i bilen och rattar mot jobbet.
Mindre kul hade verkligen behövt sova på dan idag, men det har varit för mycket helt enkelt.
Längtar redan nu tills jag får krypa ner i sängen imorrn bitti....


Känns bra också att vi äntligen fått ording på sängbiten, nu ska bara Wilma får en större expedit bokhylla så att Oliver kan få den hon har nu. O då får hans byrå flytta ut  hallen oh vi får en bättre möbel i hallen, men då upstår ett problem. Vi har en skohylla ståendes där byrån ska stå sen, men då den är för stor för att stå vid klädhängaren eller i lilla hallen, vet vi inte vad vi ska göra med den. Ska prova en gång till om ja inte kan få in den, men det ser mörkt ut. Får i värsta fall sälja den och köpa en ny om inte mor och far vill ha den så länge :-)

Sånt där, det löser sig ska ni se ;-)


Kram på er ♥

Kommenterat av: natalia

Tack! det är nu det är som mysigast, innan magen blir alltför stort :) Nästa vecka kan passa bra faktiskt, avslutar min VFU period vid mariabacken ute vid navestad då..vet inte vilken dag som blir den sista än men hör av mig här när jag vet. kram

2011-03-09 @ 10:05:47
http://blogg.mama.nu/treblirfyra

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: