Mina hjärtan ♥♥♥

2011-03-29 @ 14:35:00 / Allmänt / Kommentera (0) st

För tillfället är det lung här hemma. Oliver har somnat i soffan hos pappa.
Bara det att han äter dåligt och somnar ganska plötsligt är tecken på att han inte mår riktigt ok.
Igår sov han 2 timmar vid lunch, somnade utan problem kl 20 och sov 12 tim.
jag vet inte hur länge sen det är som han sov så länge.

Men det skönaste är nog att jag fick vakna av mig själv och det är nog därför jag känner mig utvilad.

Snart ska jag gå och hämta Wilma på dagis där hon har fått leka av sig och lite ikväll ska vi åka upp till fritidsgården i området där jag "undervisar" lite i dans. Vi har en kommande show och jag måste hinna göra klart sista dansen innan dess. Den är nästan klar, men insprationen ha liksom flyttat iväg lite känner jag. Men det löser sig, har alltid lite ideér :)

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: