♥♥ Jag älskar soliga dagar ♥♥

2011-03-12 @ 09:20:20 / Allmänt / Kommentera (1) st
Gomorron!!!
Det är så härligt att vakna och se en liten solstrimma och veta att solen kommer lysa!
Blå himmel, solen skiner och det är några plus. Helt underbart! Jag har längtat SÅ länge efter vår! Men vem har inte det!

Idag vakna lillprinsen halv 6. Idag var det riktigt jobbigt så ja försökte få honom att somna om hos oss vilket inte gick så bra. Jag parkerade honom framför tv:n hoppades kunna sova en stund till, men han kom snart och ville ha sällskap så jag fick snällt gå upp. Jag var så trött så jag bestämde mig för att slumra i soffan.
Efter ett tag av halvslumrande i soffan kändes det bättre och jag vaknade till och vi käkade lite fukost.
Barnen har dock varken frukostro eller aptit. 

Med dagens härliga väder måste vi ju hitta på nåt, helst en uteaktivitet, men skridskor på en sjö är i stort sett livsfarligt efter flera dagars plusgrader och pulka blir ju lite svårt ;-)
Vi får se vad det blir men förhoppningsvis får vi lapa lite sol idag :-D

Ikväll ska vi till Lina och Mange på lite middag och trevligt sällskap, men framförallt ska vi sniffa lite på deras lille kille Leo 1 månad :-).
Ska bli kul att komma bort och slippa laga mat och prata lite skit ;-)


Bäst och börja fundera på vad vi ska hitta på idag!

Trevlig lördag!

Kram på er ♥

Kommenterat av: natalia

Hej! Avis jag blir på er som kan göra nåt kul idag..jag har VFU :( Tänkte nästa vecka, på fredag skulle passa bra för min del. Vad tror du om det? Ha det skönt i solen! kram

2011-03-12 @ 13:37:16
http://blogg.mama.nu/treblirfyra

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: