Gääääsp...

2011-03-19 @ 07:42:30 / Allmänt / Kommentera (0) st
Gomorgon på er!
Oliver har lagt sig till med en vana att vakna innan kl 6 på morgonen.
Känns inte så toppenkul, men vad gör man.
Idag är det lördag och jag har lediga dagar idag och imorrn innan jag ska köra min mördarvecka.
Jag hoppas verkligen att nästa vecka går snabbt och att snön åter igen försvunnit så man kan få njuta lite av att det börjar nalkas vår :)

Igår träffade jag en barndomskompis för en lunch på stan.
Det var jättetrevligt och vi kom då också fram till att Wilma och hennes son är födda samma år, det skiljer bara några månader. Vi blev lika förvånade båda två för vi var helt säkra på att skiljde ett år och att han var äldre. Men där ser man o vi måste absolut träffas igen.
Det visade sig också, vilket vi redan visste egentligen, att vi hade samma "drömyrke" nämlige barnmorska. Dock har hon kommit lite längre bit på vägen till sitt mål då hon endast har en termin kvar på sjuksköterske utbildningen och en annan har ju inte riktigt kommit så långt än, men jag hoppas att jag kommer till skott i framtiden.

Jag undrar vad dagen bjuder på, vi vill ju gärna hitta på nåt med barnen så det händer nånting, men frågan är vad och det är så tråkigt att det alltid kostar, speciellt nu när vädret är så ostadigt. Åka pulka på snön som föll igår känns lite sådär, med tanke på att det säkert och förhoppningsvis inte ligger kvar så länge. Men vi får se, först ska ju karln i huset vakna och så skulle vi verkligen behöva ta en rejäl storstädning för det var ett tag sen. Känner också för värsta vårrensningen i fårrådet och boden men bir inte direkt taggad när de tär snö, så det tar vi när det verkligen är vår.

Nu är det snart dax för mig och barnen att äta lite frukost så i komemr igång nån gång!

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: