Hejdå mars, Heeeeej April ♥

2011-03-31 @ 09:50:13 / Allmänt / Kommentera (1) st
Idag är det den 31:e mars, imorrn går vi in i den officiella vårmånaden.
I aprilmåna börjar också alla födelsedagar ta fart.
Det är bara 4 stycken av 15 stycken i släkten som fyller efter Juli.
April bjuder på 3 födelsedagar, maj på 3, juni 1 och juli 2, så ett tag nu blir det många födelsedagar och mycket fika. Men det ska jag skärpa mig med.

Igår skulle jag ju ha kommit iväg på viktväktarmöte, var jätteladdad och skulle bara kolla adressen oh sen åka när jag ser att jag tagit fel på tid!!!
Det finns 2 ställen i stan att gå till och det stället jag ville gå till, som bäst passar mina arbetstider, dom hade tid 16:30 inte 17:30 som jag trodde. Så den missade jag helt, blev helt död.
Visst jag kunde ha gått till det andra stället, men deras tider går inte ritkigt ihop med mina.
Min kupong hinner gå ut, men jag skiter i det, kommer betala oavsett vad det kostar för jag är så trött på detta.
Nog om det.

Vi kom iväg och köpa skor och lillebror följde med, det var kaos att gå med Oliver i skoaffären, han blir så uppspelt när johan är med så han var verkligen överenergisk. Men dessa fina hittade vi;











Ville även skorna nedan till Oliver för dom är så snygga, men funktionellt på dagis vet ja inte...




Kanske får för mig att köpa dom som han kan använda hemma :-)
Dom ska ju ändå få tygskor till sommaren så då kan ja köpa dessa på köpet ;)

Idag ska vi gå igenom Wilmas sommargarderob, prova klänningar, kjolar och linnen och se vad hon kan ha. Skulle behöva komma iväg idag också så det inte känns som om jag har suttit hemma en hel vecka, men vart ska jag, drar mig mer och mer från att åka nånstans när Oliver är så vild som han kan bli ibland.
Vi kommer nog gå utanför dörren så barnen får cykla lite i alla fall.

Ska dra igång här hemma och fara runt som en virvelvind... :)

Kram på er ♥

Kommenterat av: natalia

Hej! Härligt att du kommit igång med vår shoppingen, måste själv sätta fart snart!Tänkte om vi skulle ses i hageby centrum nån dag, ta en fika och kika runt lite, har vart där en gång typ :)



Ha en bra helg!

kram

2011-04-01 @ 08:44:36
http://blogg.mama.nu/treblirfyra

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: