Det spökar hemma.... eller?

2011-05-09 @ 23:13:45 / Allmänt / Kommentera (0) st
jag stod i köket och poppade lite popcorn till karln, fixade mig något att dricka....
Tittar ut i hallen och ser då någon springa förbi..
Lite skugglikt men samtidigt som att cricka sprang snabbt förbi men att jag bara såg sista skymten av honom...

Hade mina aningar om att det inte stämde, för denna skugga var bar om benen. O så snabb är inte cricka så jag var tvungen att kolla om han låg i soffan. O det gjorde han! Fullt påklädd!

Vanligtvis brukar jag slå bort konstiga saker dom extremt få gånger det händer, men den här gången var det riktigt obehagligt. Uschh!!!
Det kunde lika gärna ha varit en naken Wilma som sprang förbi, men extremt tyst.
Ne fyyy, det var inge skoj och jag var skakis i flera minuter efteråt och tvingade cricka att söka igenom alla rum!

Som tur var fanns det ingen obehörig nånstans, men tanken kan fortfarande göra mig lite skakis!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: