Gomorron i stugorna ♥

2011-05-28 @ 08:11:49 / Allmänt / Kommentera (0) st
Tidig morgon fick ja idag, var kanske inte det jag önskade, men men, förhoppningsvis får jag mycket gjort innan vi blir 5 i familjen....  Vi ska ha barnens kusin över natten!

Gårdagen gick i ett. Fick en tidig morgon då också, men innan 9 hade vi ätit frukost och slängt grovsopor. Det var jätteskönt och ja hann till o med städa lite till i badrummet innan det var dags att gå med barnen till dagis.
Träffade en barndomskompis en snabbis innan jobbet och passade samtidigt på att köpa nya badkallingar och vanliga kalsonger till Oliver. Kalsonger kan ju va bra att ha mer än 3 och badkallingar hade han inga. Känns bra att få shoppa lite grann o han blev glad =)

Imorrn är det mors dag ♥ och vi ska fira min mamma redan idag för imorrn ska vi lämna tillbaka busfröet och det tänkte vi göra ute hos barnens farmor eftersom vi ändå nån gång under dagen ska dit. Egentligen hade jag föredragit att åka ut dit idag och till mamma imorrn, lite på grund av köerna som KAN bli. Men det är ett smidigt sätt att slå ihop 2 flugor i en smäll ;)

Innan vi ger oss iväg till mor idag ska vi, ja vad ska vi göra?
Vet inge speciellt faktiskt. Bädda spjälsängen är väl vad vi ska göra...

Vi får nog förmiddagen att gå trots det tråiga vädret!

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: