♥ Härlig lördag ♥

2011-05-21 @ 08:59:05 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag fick jag sova till 8. Sömnen blev lite störd av en donna som kom redan halv 2. Efter bara några timmar fick hon flytta in i sin egen säng, inatt tog hon oerhört mye plats.
Under semestern har jag bestämt att jag ska orka gå in med dom till sina egna sängar igen. Dom kommer inte varje natt, men i perioder kommer dom ganska ofta och speciellt när jag jobbar nätter, då ligger dom alltid båda två i vår säng. Jag är helt övertygad om att det är för att cricka sover mycker lättare och inte "hörs", dvs han snarkar inte. Kanske är det så att barnen inte hör dom vanliga nattljuden och då blir oroliga.... Jag vet inte men lite bukt ska vi försöka få...

Snart ska vi ge oss iväg till affären och köpa lite frukost, bröd, mjölk och juice. Jag hade absolut ingen lust igår kväll så vi gör det nu på morgonen istället. Det händer inte så ofta som tur är...
Lite senare på förmiddagen ska vi åka och handla till kvällen, lite grillgrejer. Ikväll är det grillning hos goda vänner...

Innan vi ger oss iväg på grillning ska vi även försöka med en kulturdag i vårt lilla centrum. Tjejerna jag har undervisat ska dansa lite där så det måste vi verkligen försöka hinna till...


Fredag kvällen var lugn, vi åt köpepizza (fy skäms), jag räfsade upp det klippte gräset, torkade av utemöblerna från 3 kilo pollen (varför finns det?) och skulle sen sätta mig i solen en stund men andan föll på så jag tog en tur med dammsugaren istället. På söndag hoppas jag kunna köra en mer ordentlig städning för nu var det ett tag sen.

På söndag är det även dags för lite kalas för en av Wilmas kompisar.
Denna kompis hade bjudit några vänner och igår hade endast vi och en till hört av sig. Hur kul är det för kalasbarnet? Hoppas verkligen att fler hörde av sig under kvällen, för barnets skull så att det känns som kalas. Oavsett vilket så får jag träffa min Lina igen. Även om hon inte är på topp, men det gör inget för i hennes sällskap mår jag bra!

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: