Jag är taggad, jag ska träna!!

2011-05-13 @ 11:31:07 / Allmänt / Kommentera (0) st

Under mammagalan var jag på en föreläsning med Olga Rönnberg och blev otroligt peppad, för o inte tala om hur peppad jag blev även av mammorna från familjen annorlunda som alla tränat som bara den.

Sen jag kom hem har jag varje morgon lyft barn!

Jag har legat på rygg och lyft Oliver (16 kilo) rakt upp och även Wilma (19kilo) rakt upp!
Har klarat cirka 40-50 stycken och det käns jättebra. Nu gäller det bara att jag ska komma igång med situps också sen har jag åtminståne kommit igång, måste ge mig ut på lite promenader också, men ja tänker inte pressa och stressa mig själv för mycket...

Men det känns bra att det går åt rätt håll!

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: