Lugn och ro i stugan.... ♥

2011-05-19 @ 21:03:51 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag gick läggningen över förväntan....
Vi åt middag, badade, barnen åt kvällsmat och sen tog vi ett varsitt barn..
Borstade tänderna och lade dom samtidigt. På sätt ser inte Oliver att Wilma sitter kvar tills det är hennes tur och så var ju klockan idag nästan 20. Domsomnade som små änglar nästan direkt och det kändes så skönt. Även fast dom kom i säng senare och kommer vara tröttare imorgon så slapp jag en jobbig kväll och jag kunde lugnt och stilla gå och sätta mig i soffan och slappa den lilla stund som var kvar innan jag strax ska åka till jobbet.
Jag är nästan helt övertygad om att det är slut med sovstunden på 30 min när dom börjar tidigt på morgonen.

Nu ska jag strax susa iväg till jobbet och kör sista nattpasset sen har jag ledigt och börjar på onsdag nästa vecka igen... Skönt!!

Imorrn hoppas jag på fint väder och så ska ja få träffa bästa Lina!

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: