Måndagslistan!!

2011-05-09 @ 09:35:48 / Allmänt / Kommentera (1) st
Idag måndag är jag glad för att;

* Dygnet i storstaden var jätteskön och trevlig!
 
* Barnen och sambon hade saknat mig och vi försökte mysa hela kvällen!

* Även denna vecka är en vab vecka med barnen, hoppas bara vi håller oss friska...

* I helgen firas min far som fyller 50 år!

* Halsflussen försvann fort efter att jag fått min peneillinkur!

* Jag träffade Jenny vars blogg jag följt ett bra tag!

* Kraften kommit tillbaka till mig och jag känner ork att göra saker igen...

* Jag gick på föreläsning med Olga Rönnberg, nu hoppas jag komma igång med träning lite smått!

* Morgonen har startats lugnt med Oliver och soffmys!


Kram på er ♥

Kommenterat av: Jennyn

Hej fina du! Så glad att du drog tag i mig och sa hej!!! Hoppas vi får möjlighet att träffas och prata lite mer i lugn och ro någon gång, vore kul!



Tack för härlig lista!!! Kramar i massor, Jenny

2011-05-09 @ 21:59:07
http://www.jennyn.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: