Nattpass börjar faan bli tungt...

2011-11-09 @ 14:34:38 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja usch, inatt ska jag jobba min 3:e natt i rad.
Min kropp gillar det inte längre, jag är mycket tröttare och igår sov jag till 16:15. Blev ju inte så bra, skulle ha hämtat barnen 15:30. Fick slänga iväg ett telefonsamtal till cricka så att han hämtade dom. Hela dan blev konstig, jag hade ont i huvet usch usch... Men jag var jävligt pigg inatt!

I måndags började min kurs i Naturkunskap B. har dock inte hittat en bok ännu för den som skulle finnas inne på biblioteket, den stod inte på sin rätta plats. O jag som var så taggad i måndags fick snällt åka hem utan bok. Visserligen ledde det till att jag fick massa andra grejer gjorda, som bildäcksbyte på lagunan, boka förbesiktning på lagunan och även boka en tid hos min sjukgymnast för axlarna... Men nu ahr jag hitatt en på blocket, tyvärr finns den i Luleå så den ska skickas till mig och jag hoppas hon gör det imorrn för då har jag den på fredag. Jag kan visserligen gå o köpa boken, men 400 spänn för en kurs jag ska gå i 10 veckor kändes inte helt normalt. Eller i alla fall för dyrt...

Nåja, det löser sig nog...

Jag börjar tröttna på Telenor, köpte min iphone 4s den 29 okt, den funkar fortfarande inte. 2 gånger har den hittat nät och inatt kunde jag till o med surfa och kolla appar m.m. Dock har jag glömt mitt apple id konto så det spelade ju ingen roll....  Men jag har fått utforska den lite mer... NU väntar jag bara på att den ska funka helt. På kundtjänst telenor säger dom att det är bara att vänta tills dom får svar från tekniskt support, och det tar visst ett halvår. Förstår att det är fler som har problem, men det är lite irriterande när  man inte kan nå någon eller bli nådd... Förhoppningsvis ser vi ett slut på probemet inom en ganska snar framtid!

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: