Fredagsmys med shopping!

2011-10-28 @ 22:00:00 / Allmänt / Kommentera (0) st
Yes, idag var det inplanerat att träffa en god vän, strosa runt i ett av vår orts köpcentra.
Vi rattade iväg bilen och hade en väldigt trevlig dag.
Jag hittade en jacka som jag fick ner i pris ca 400 kr tack vare rabattkupong och även lite fingervantar till barnen (dom har en tendens att bara försvinna) och lite mer strumpor till Wilma.

Vi var såklart inne i en hel del butiker och bara tittade och strosade...

En god lunch intogs på Lindahls i form av en sallad.
Så himla skön dag, önskar det fanns tillfällen för fler såna, men nu är det ju inte långt kvar tills min anställning tar slut och får jag inget nytt jobb så har ju väldigt mycket ledig tid att göra saker på...

Fredag kvällen har vi tillbringat med en god middag bestående av potatisgratäng och fläskfilé.
Efter maten var det dags för ordentligt fredagsmys med tända ljus, Rampljuset på barnkanalen och mys i soffan.
Fredagsmys är det bästa Oliver vet och han vill ha fredagsmys varje dag =) han gå alltid och släcker lampona i vardagsrummet och säger fredagsmys. Att det blir nattsvart har han inga problem med, dock har hans föräldrar lite svårt för det ;)
Vi frågade idag vad fredagsmys var för nåt och Wilma svarar "När alla sitter i samma soffa" Så mysigt och rart sagt och det funkar i vår soffa!

Imorrn ska vi hem till mina föräldrar och vi hoppas på en fin dag så att vi kan vara ute mycket. Titta på hästar och göra annat...
Söndag hade vi tänk åka till Astrid Lindgrens värld och deras höstmarknad, men jag vet inte ja, måste räkna lite på det först tror ja. Det är ju lite grejer som ska fixas den här månaden.

Tiden tickar på och imorrn är dte upp tidigt för att vara på simskolan kl 8:30. Suger verkligen att det är så tidigt men samtidigt så kommer man igång och har hela dagen framför sig...

Så godnatt med er! ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: