Hej o hå

2011-09-28 @ 10:15:45 / Allmänt / Kommentera (0) st

Natten har för första på flera dar, spenderats ensam med min älskling i sängen.
Dom senaste nätterna har vi haft 1 ibland 2 små sötnosar mellan oss. Det är bara det att jag sover så fruktansvärt dåligt, speciellt om båda ska ligga där. Wilm har varit lite snorig och Oliver lite rosslig i halsen så dom har nog drömt mycket drömmar.

Nu hoppas vi bara att detta fortsätter ett par dagar till.
Men jag vet ju hur det blri, nästa vecka jobbar jag nätter och då kommer dom garanterat sova i våran säng.
Det stör mig lite för när dom hamnar där 4 nätter i rad så fortsätter det ett par nätter till. Denna gång ska jag försöka att inte nämna att jag ska jobba natt. Då kanske dom automatiskt inte går in till vår säng.
Nåja det är inte hela världen, men hur kul är det dela säng me dom sen när dom är 10...


Cricka fyllde som sagt år igår och jag pilade iväg och köpte en snygg tröja och rakhyvel. Inte så kul grejer, men han är så svår min karl. Han säger nästan aldrig nåt han vill ha. Kanske hinner komma på nåt mer till på måndag vi får se. Han ville ha nåt gott också så jag köpte en varsin glass och ett varsitt wienerbröd med jordgubbar, marsán och choklad på. Det var uppskattat!

Idag ska vi försöka hinna pyssla lite, men jag måste ta atg i lite städning igen. En kompis kommer på besök imorrn med sin nästan 1 år gamla bebis (eller ja bebis och bebis) så det beöver vara lite rent på golvet så att det inte ligger småprylar överallt. Det bästa med att städa lite idag är att det inte blir lika mycket till på lördag. Ska även ge mig på badrumsväggarna idag samtidigt som jag ska duscha för dom behöver få sig en riktig omgång. Även köksluckorna, men vi får se vad jag hinner (och har lust) med idag =)

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: