Superwoman??

2011-09-27 @ 10:11:09 / Allmänt / Kommentera (0) st
Nej idag känner jag mig verkligen inte som superwoman... Å inte igår heller för den delen.
Har haft en konstig värk i huvudet både igår och idag. Vill egentligen inte ta tablett oh speciellt inte när det inte känns som vanlig huvudvärk, men idag får det nog bli några panodil nu på morgonen i alla fall
Känns inte direkt skoj att jobba med detta, men igår gick det ganska bra...

Idag fyller cricka år så jag har lovat att köpa hem daimglass och vem vet, kanske en present ligger på köksbordet när han kommer hem. Men han önskar sig ju inte så mycket så risken är att det inte blir så spännande saker. Ska jag passa på idag när jag kan strosa själv en stund eller ska jag ta dte imorrn när jag måste ha barnen med mig?
Hmmm... nä, det får bli en snabb sväng innan jobbet idag. Får sätta hemmplock m.m åt sidan å ägna mig mer åt det imorgon. På lördag får vi gster så det är lika bra att satsa på att få dte ordentligt rent.

NU är det dags att gröa oss iordnign för dagis m.m.


Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: