Det händer grejer..

2012-04-12 @ 14:53:05 / Allmänt / Kommentera (0) st
Japp, efter vår ommöblering är nu sängramen äntligen såld, men jag ska inte klaga det tog ju faktiskt bara en vecka. 600 spänn fick vi och det blir antagligen en bättre begagnad cykel till Wilma.
Vi var i tisdags och provade 20 tums cykel på Team sportia för att se att hon kan ha den...
Hon är lite för kort... när sadeln är längst ner så fattas det ca 10 cm för att hon ska nå ner till marken. Jag börjar undra om jag var för snabb med att lova bort henens 16 tummare... Hon skulle nog behövt den ett tag till, mne det känns lite dumt att ångra oss nu.

Jag tror vi köper en ny till henne, ch sen en 16 tums till Ollie. Hon får träna på sin och låna Ollies ibland. Oliver får ha båda sina ett tag. Jag vet nte hur men vi löser det nog på nåt sätt... För Wilmas del handlar det mest om att hon ska våga, hon är ju lite feg så.

Men nog om det..
I o med vår omöblering så blev det myket skräp här och där, en del saker rasade i tvättrummet men idag fick jag arslet ur vagnen och tog tag i det så jag kan tvätta igen. Som tur är så hade jag i princp tvättat upp allt innan vi möblerade om så det ahr precis börjat bli fullt. Skönt skönt, har inte tvättat på en vecka typ :).


Hur har ni det med sommardäck?
Själva har vi idag bytt alla 4 på lagunan för de gamla var oerhört slitna och igår plcokade vi dubben på mersans vinterdäck. Så sim salabim, sommar eller året runt däck, bara o välja....


Bäst och vara lite social med kidsen och snart kommer karln hem...

Efter maten blir det en promenad och så lite plugg för det måste verkligen bli klart...



Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: