Riktiga rutiner!

2012-08-21 @ 09:20:54 / / Kommentera (0) st
jajjemen, Wilma kommer börja skolan 8:30 på morgonen vilket innebär att hon för att få i sig nån frukost måste gå upp 6:30. Idag gick jag upp 7 och Wilma fick jag upp runt 7:30. Den enda stressade var ju dock jag men vi hann i tid till Wilmas. Skönt det!
 
Idag gick det superbra att lämna Wilma, dock satt hon själv o lekte (sånt kan ja bli lite ledsen över) MEN, hon gjorde det utan att börja gråta och såg uppritkigt glad ut ändå. Känner jag alla barn rätt så kommer det snart nån liten tjej och vill leka med henne.
 
Cricka hade det värre igår, han var kvar i över 2 timmar. Wilma grät och vägrade släppa taget, till sist var han ju tvungen. Det var ett jobbigt farväl och när han kom ut till bilen så hade han fått 400 kr i böter!
Jävla skit, det var ju inte direkt vad vi behövde, men det är väl bara och bita i det sura äpplet och se om vi har någe skit och sälja!
 
Själv ska jag snart ta en dusch och göra mig redo för jobb, ja än så länge har dom inte ringt och sagt att jag kommit in på utbildningen, och sen jobbar jag till 18:30. Med dagens väder vill jag allt annat än jobba, för några 1000 pers kommer det inte vara i parken. Jag fattar ärligt talat inte varför vi ska jobba när det är så några besökare dessa vardagar. Men men, det är bara och beska med det tråkiga!
 
Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: