Så skönt!!

2012-01-12 @ 15:58:54 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja , ni som känner mig vet att jag ibland skjuter upp det jag ska göra och så blev det denna gång med dammsugning och badrumsstädning. Men idag blev det gjort och det är ju SÅ skönt!

Inget damm, inga hårda små saker som ligger och släpar... blää...

Under tiden jag ahr pysslat med et så har Oliver tittat på film, tror samma snurrade 3 gånger, men det var Bamse så den var inte så lång! Wilma har ägnat sig åt att pärla o det har hon nog hållt på med sen 11, med ett avbrott för lunch. Hon har gjort armband till alla tjejer på dagis så vi ska snart lägga dom i olika kuvert och skriva namn på dom...

Efter det blir det förhoppningsvis en middag och lite hemmabio innan duschning och läggdags. Imorrn ska hela familjen upp i ottan!


Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: