Hej sommarvärme....

2012-07-26 @ 09:22:21 / Allmänt / Kommentera (0) st
20 grader kl 7 på morgonen, ja då har sommaren garanterat kommit. Igår var det så fruktansvärt varmt så jag visste ett tag inte om jag skulle klara att jobba, men det gick trots att kläderna satt som klistrade....
 
Idag är det sista jobbdagen innan 3 dagars ledighet, cricka och barnen har åkt med bekanta till Parken Zoo i Eskilstuna. Själv ska jag snart åka och handla, lite småinköp men Wilma skulle även behöva några linnen och shorts/leggins....
 
Vad mycket det är man vill göra, dom är i eskilstuna idag, det är absolut inte gratis. Men vi vill även åka tll high chaparall, vilket inte heller är gratis ;p
Har vi verkligen råd med det?
Vi får se helt enkelt, vi måste ju inte göra allt men det vore ju kul....
 
Vi ska även kolla om vi kan åka till Astrid Lindgrens värld sista helgen i Augusti, försöker hitta billigt boende på campingen men jag får nog ringa och kolla, alla boenden är med inträde för alla och går det att komma undan lite så har jag faktiskt fritt inträde där.... Ska kolla lite privata stugor också....
 
Chip chop, dags och gör sig iordning!
 
Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: