Hemma bra men borta bäst!

2012-07-23 @ 11:29:57 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja, barnen är återigen på vift, denna gång till mormor och morfar några dagar.
Jag hann väl se dom sammanlagt 2 dar eller nåt, men vad gör det, jag njuter som få under den här tiden.... :)
 
I Onsdags var jag med några jobbarkompisar på Liseberg och hade väldigt skoj, tyävrr fick jag inte på mig bältet till balder så den fick jag hoppa, men det är inte hela världen... Jag ska ju gå ner och då kommer jag kunna åka :)
 
I torsdags kväll var vi på föreläsning på jobbet, det var Pär Johansson, grundaren av glada huddik teatern, som var där och berättade om han liv lite... Det var den bästa föreläsningen jag nånsin varit på och den glada känslan man gick därifrån med finn sfortfarande kvar!
 
Idag har vi som sagt barnfri dag samtidigt som vi båda är lediga och vem ringer då om inte chefen och undrar om jag vill jobba extra 10 tim. Det var dumt, men jag tackade nej, kände att det behöver bli ordning på torpet och vi måste tillsammans ta hand om disk, tvätt och plocka i övriga huset !
 
lkväll ska vi kanske äta gott nånstans och sen hyra ett gäng filmer och ah det trevligt! När man ahr barn är egentiden och lugnet mycket viktigare (för mig) än att komma iväg och göra nåt!
 
Cricka är iväg och tränar och jag ahr lovat mig själv att jag ska ta en promenad när jag ahr tagit hand om disken och satt igång en till maskin med tvätt.... Hushållsysslor är faan inte kul, men det tar banne mig aldrig slut!
 
Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: