Ledig dag ♥

2012-07-10 @ 10:18:51 / / Kommentera (0) st
Ja idag har barnen och jag en ledig dag tillsammans, vädret är inte direkt toppen så jag ska nog ta och fixa ute i boden och flytta runt lite på allas garderober...
 
Vad jag ska underhålla barnen med vet ja inte, än så länge kan dom leka ute i solen, men det finns risk för regn, åska och blixt även idag så det är väl bara att invänta det vädret helt enkelt...
Bada lägger vi ner och likaså den där trippen till djurparken, för det är ingen höjdare att gå omkring där i regn.
 
Kan hända vi åker på en fika till svägerskan och tar med lite barnkläder dom vill låna :)
Börjar tröttna på att det är så dåligt väder den här sommaren, det är ännu värre och tråkigare att jobba i dåligt väder. Tur att arbetskompisarna och arbetet i sig är så roligt ;D
 
 
Dags och sysselsätta sig lite :)
 
Kram på er ♥
 


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: