Lugnet infaller!

2012-07-15 @ 21:12:54 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag har vi haft kalas för vår stora 6-åriga tjej! Det går livat till med 5 barn och 10 vuxna, det blir rörigt och jag hinner inte riktigt prata med alla... men men, huvudsaken är att alla har trevligt och att födelsedagsbarnet är nöjd med dagen!

Efter kalaset åkte hela familjen iväg... Wilma följde med farmor och kusinen hem till kusinen, hon ska nämligen med dom på semester till danmark. Oliver och Cricka passar på att bo hos barnas farmor ute på landet och längtan efter sol, bad och avkoppling är stor!

Jag hoppas han kan slappna av ordentligt nu cricka och att dom får bra väder, annars blir det lätt lite tråkigt där ute!

Själv drog jag ett varv med dammsugaren efter all sand invasion som blev av alla barn, lagade till en skapligt god kycklinggryta och nu är det dags för en film i lugn och ro....

Imorrn är det dags att jobba och jag hoppas på riktigt bra väder med mycket folk i parken så att det finns mycket att göra... ;)

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: