Sommarn är här ♥

2012-07-06 @ 11:03:45 / Allmänt / Kommentera (0) st
Är det inte härligt!
Just idag kunde vi haft bättre väder, men det regnar inte i alla fall...än!
Det sköna är att temperaturen håller sig på 15-20 grader trots det mulna väder vi har i den här delen av Sverige.
 
Kan va skönt att inte behöva stå i stekhet sol  jämt på jobbet...
 
Innan jobbet passar jag på att fixa, plocka och dona här hemma. Hade som ambition att plocka iordning i uteförrådet också men jag skiter i det, jag och barnen har varit vakna sen 5 (wilma drömde mardröm och oliver behövde kissa). Få två barn att somna om när de ska viska med varann var ingen hit... Fördelen är väl att de somnar tidigt ikväll, tyvärr gör väl även jag det :)
 
Igår innan Wilma somnade blev hon nästan en meter längre, lösa tand nummer två ramlade äntligen. Eller egentlign hjälpte hon den litet på traven genom att trycka den utåt sa hon. Hon var nog lite rädd för att hon skulle svälja den och inte få nån peng. Den lilla giriga damen skulle ha tre pengar sa hon, men det visste ju inte vi sa vi. Det räcker med två tycker ja. Men enligt henne skulle hon få 3 när hon tappar dom där uppe. Det ska vi allt se... :)
 
Hon blev glad imorse i alla fall och kunde knappt släppa pengarna, jag fick nästan tvinga henne att  lägga ner dom i plånboken ;)
 
Idag ska jag fota vagnen och sen lägga utden till försäljning, måste hitta lite andra småsaker också så vi får ihop ekonomin och kanske kommer iväg till astrid lindgrens värld... Skit är det att det precis går ihop sig...
 
Kom förresten inte in på utbildningen jag sökt, är reserv och har plats 13... suck...Håller alla tummar ja kan, annars får jag göra om naturkunskapen igen och hoppas jag klarar den och söka sjuksyrra till våren... MAtten kom jag in på och ska plugga två kvällar i veckan i höst.... blir knepigt varannan vecka med barnvakt och så, men det måste funka...
 
Nähopp, syssla vidare så man kan ta sig en powernap och lite lunch, men i omvänd ordning... ;)
 
Kram på er ♥
 


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: