Urrk...

2012-07-13 @ 06:32:53 / Allmänt / Kommentera (0) st
Tuff dag idag, vaknade redan 4:15. JObbar 10-20 och undrar hur fasiken det ska gå! Hoppas och ber att regnet håller sig borta och det blir sjukt mycket folk i parken så jag inte hinner känna efter!

Just nu ser vädret lovande ut så jag håller alla tummar jag kan..

Ikväll när jag kommer hem ska vi fira Wilma lite grann som fyller 6 år idag! Stora tjejen! Födelsedagskalas för släkten blir på söndag och imorrn ska de på barnkalas hos grananrna! Full rulle hela helgen, lövely!

Själv ska jag ta tag i det där förrådet, en viss person i hushållet ställer allt precis i dörröppningen, stör mig som faan på det! Men nu ska det bli ordning där inne så vi kan gömma lite fler saker där :)

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: