Då var det gjort...

2012-11-09 @ 11:49:53 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja nu är provet äntligen gjort!
Snurrig lärare och det var flera saker som hon skrev rörigt, ungefär som att vi skulle kunna läsa hennes tankar och förstå vad hon menade.
Men men, nu är det gjort och jag hoppas det blir godkänt i alla fall, mycket mer blir det nog tyvärr inte :(
 
När vi ändå kör tråkigheter så kan jag ju meddela att bilen inte gick igenom besiktningen och det kommer kosta minst 5000 för och laga den ena saken och säkert några tusen till för grej nummer 2 om vi inte gör det själva.... Suck, det är lite komiskt att skitbilen gick igenom med blankt papper men den nyaste bilen gled inte lika lätt...
jaja, det löser sig, dte är ju jul snart o så men vi vet ju vad pengarna går till :/
 
Äsch, jag hänger inte upp mig så mycket faktiskt men det är lite tråkigt att det kommer nu.
 
Nähäpp, idag ska jag försöka göra lite fredagsstädning så vi har det fräsch under helgen det är lite mycket saker på en del ställen. Det blir lätt så när en del bara ställer ifrån sig saker.
 
Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: