Blir det en lång höst?

2012-09-26 @ 09:54:26 / Allmänt / Kommentera (0) st
Eller kommer vintern väldigt snart.
Det är redan "kallt" ute mot föregående år. Förra året kunde man sitta ute hela september...
Idag är det fix hemma som står på listan, ska även iväg och köpa presenter till min kära karl som fyller år imorrn.
 
Har redan köpt tre men det blir några till, han fyller ju ändå 35 och jag har inte kommit på några bra presnter föregående år direkt. Men nu önskar han sig ju faktiskt lite vettiga saker ;)
 
Den här veckan har min praktik börjat. Gjorde typ 2,5 timme intro i måndags och sen 2 lediga dagar. Har kvällspass imorrn 16-21 så då är första gången jag är med på riktigt. Spännande och skrämmande, speciellt eftersom jag inte vill jobba inom hemtjänsten. Stor anledning är det här med dusch och tvätt av folks privata delar, även fast det är nåt de behöver hjälp med och många är tacksamma över det så tycker jag inte att det känns rätt. Själv kommer jag nog inte vilja bli duschad och tvättad.
 
Men men, det är 5 veckor av mitt liv för tillfället. Bara och härda ut.
 
Dags och punga ut med lite pengar till alla ställen.... suck...
 
Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: