Gomorron tråkhöst!

2012-09-14 @ 09:56:18 / / Kommentera (0) st
Vädret är ingen höjdare regnet det bara skvalar och skvalar...
Hösten kan vara fin om solen skiner och himlen är blå. Har absolut ingen lust med förra hösten i repris, det var faan inte en gnutta sol på 5 månader. Man kan ju bli deprimerad för mindre....
 
Har droppat barnen på dagis och skola och även inhandlat det lilla som behövdes. Inga lektioner idag men jag måste verkligen plugga hemma idag, gjorde ingenting igår med skolan. Var och lunchade och fikade på stan... Äsch ibland måste man umgås lite annars skulle jag nog bli väldigt uttråkad.
Men idag ska jag bara komma igång lite kroppsligt så ska jag nog få undan lite plugg. Har en dygnförkylning som klubbade mig i onsdags. Kände mig redan bättre igår och det är ju skönt, men jag är trött och seg.
 
Var och handlade skor med Wilma igår, det blev stövlar och innegympaskor. Men flickebarnet har SÅÅÅ länge längtat efter att ha stövlar med liten klack på och förälsade sig i ett par direkt så det fick bli såna också. På skopunkten får man ju dom billigaste gratis om man köper 3 par så det gö ju inget, men hon har så mycket skor nu så hon fick verkligen lova att använda alla. Ska hon bli en sån där skoberoende person??
 
Tittade på några höstpjuck åt mig själv men näe, blir nog bäst om jag går själv så att jag kan ta det lugnt. Kanske jag och Cricka skulle ta en sväng när barna är på dagis och skola. Då kan ju även han hitta nåt ;)
 
I lördags hade jag ju reunion här hemma med gymnasieklassen. Jättebra uppslutning, vi blev ca 17 stycken, och det var hur trevligt som helst. Men jag hann typ inte prata med alla, kändes som om jag missade flera stycken. Hopaps att nån drar igång ett 15 års jubileum :) Vi pratade, åt och sjöng singstar, det var avslappnat  och dunderkul!
 
Nu händer det inget förrän cricka fyller 35 den 27 september. Vi får se när vi firar honom men jag hopaps vi kommer iväg ut och käkar lite... det var rikitgt länge sen!
 
Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: