Tiden rusar förbi!

2013-05-22 @ 10:09:27 / / Kommentera (1) st
Jajjemen...
Snart har två terminer passerat revy och det är bara en termin kvar i skolan!
Den här terminen har dock varit ganska kämpig, en lärare som måste skriva uppgiterna så man blir knäpp!
 
PÅ det så har vi också varit sjuka jag och Cricka. JAg var mest snorig och lite hostig i 2 mån. Men cricka han ahr varit snorig och hostig ända sen nyår. Det har fortfarande inte släppt. I slutet på April gjorde han en lugnröntgen och dom hittade en lite oklar förändring i hans högra lunga :( Dom misstänker att dte bara är ett ärr efter lunginflammationen (som han hade i februari) men ändå, man blir orolig. Ny lugnundersökning ska han göra den 30 maj och jag hoppas verligen inget emr hittas men ser allt ok ut så måste han få ordentlig hjälp, han kan inte gå och hosta såhär hur länge som helst.
Det finns dom som tror att vår lägenhet är fuktskadad eller full med mögel, den renoverades 2009 för det och visst, nåt kan väl finnas kvar men fler av oss borde vara påverade, speciellt barnen som var det sist också... Jag är så jävla trött på det tjatet, det är inte bara att ta tag i det för jag tror inte hyresvärden kommer hit som skjuten ur en kanon. Plus att jag har haft fullt upp med skolan.... Man får gärna göra det åt oss istället för att bara tjata om det!!!
Vi ahr redan bott en supervarm sommar höst upp i ett 3 våningshus under renoveringen och det var den tråkigaste sommar jag varit med om, så det är också en stor anledning till att jag inte gör något nu.
Ska ändå googla och se om och hur man kan undersöka det själv.
 
 
Över till annat, snart blir jag faster, PÅ riktigt! Min bror ska bli pappa :)
Och i sommar har vi sedan länge planerat en tripp till Öland med bästa svägerskan och hennes familj.
Så skönt att komma iväg och slippa tänka på allt. Skolan, den sjukt dåliga ekonomin vi haft m.m.
 
Jag ska även i sommar ha det bästa sommarjobbet på Kolmådens djurpark vid Linbanan. Så underbart att få jobba ute och träffa massa folk. Dock är inte alla alltid glada efter att ha köat i en timme men övervägande del är glada.
 
Både i vår och somamr komemr vi ta vara meer på tiden vi ahr med varandra då Crickas röntgen svar gjort oss ganska oroliga och gett oss en tankeställare. Man ska inte ta allt för givet!
 
 
Kram på er
 

Kommenterat av: carroCastro

Oh vad roligt det är att läsa om er vardag igen! 😃 Usch vad otäckt med lungan, håller tummarna på att det är borta nu nästa gång! Vi har årskort på Kolmården så vi kanske ses i sommar! 😃
Kram

2013-05-30 @ 13:54:04
http://www.snuttungar.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: