Flygturen som gjorde mamma hysterisk

2009-02-20 @ 20:32:19 / Allmänt / Kommentera (1) st
Ja Oliver låg o sov fridfullt i vår säng, hade lagt en kudde som skydd.
Precis när jag skulle väcka Oliver så skule Wilma absolut ha frukost nu och inte en sekund senare så ja lyssnade och han lät tyst och då fixade jag frukost. Precis när det var klart så hörde jag ett hysteriskt skrik.
Går in och där ligger han på mage på golvet.

Slog han i huvudet, hur hamnade han på mage?

Jag blev hysterisk och illtjöt hysteriskt i 10 min. Oliver belv glad o lugn så fort jag ahde tagit upp honom. han har ätit bra hela dagen och lekt o busat så han hade nog änglavakt. Tack Janne!!

Nu ska jag se klart på Let´s dance och bara slappa. Skulle ha tränat idag men pizzabaket hindrade mig och efter att ha kavlat lite så hade jag så ont i ryggen så träning hemma som jag tänkt vra bara o glömma. Denna kropp är inte skapt att kavla!!

Kram på er

Kommenterat av: carro

Sånt är så otäckt!! Vilken tur att allt gick bra ialalfall.

kram carro

2009-02-22 @ 15:06:51
http://snuttungar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: