Vagn djungeln

2009-02-18 @ 07:12:28 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jag har bestämt att när Oliver använt färdigt vagnen vi har idag, som är en syskonvagn, så säljs den. Ju tidigare den säljs desto mer kan man få ut för den. Visserligen går det inte så bra och sälja emmaljunga vagnen, men marknaden på vanliga vagnar är ju så stor. Kan ju hoppas att marknaden för denna syskonvagn inte är lika utbredd så att man får bra pris för den.

Cricka blev superirriterad igår när jag nämde det. Han tycker vi har kvar den utifall vi får fler barn, som ja faktiskt vill ha. Men ja vill inte ha dennan vagn till en bebis mer, trivs inte med att inte se bebis från rätt håll om man säger. I övrigt är ja supernöjd med den, smal, smidig, man kommer fram överallt. Det enda som tyngt mej är att man inte kan ha ögonkontakt med barnet som man kan i en normal vgan. Det är mest därför ja vill sälja. Men sälja är ju inte akutellt förrän Oliver är typ närmare 2 år. Då kommer den ju säkert i stort sett användas till och från dagis bara. Då kan man lika gärna köpa en liten billig smidig vagn som inte tar upp så stor plats.
Men cricka ville inte lyssna på det. Han tycker att det ska va på hans sätt. MEN, det är inte han som går hemma den första tiden med bebis.

Nu har jag sänkt vagnen till 1500 på min annons på blocket. mycket lägre vill ja inte gå, men får väl kanske vänja mig vid tanken på att gå ner till 1000. Men sen vägrar jag gå lägre. Då får vi försöka hitta ett förvaringsställe nånstans. Har inte direkt nån lust att skänka bort den. Men tyvärr så kan ja inte använda den. Får sjukt ont i axlarna av den, annars skulle jag kunna tänka mig att använda den när ja och Oliver är själva, även fast det kanske skulle va lite bökigt.

Var tvungen att skriva av mig lite.

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: