Vårens första humla!

2010-04-26 @ 14:37:53 / Allmänt / Kommentera (0) st


Idag såg jag vårens första humla....

Jag tycker inte direkt om dom men för mig är det tecken på vår/sommar.

I helgen köpte vi en ny vagn.
En bagagnad Emmaljunga Scooter, superröd.
Jag älskar den och när jag tvättat upp alla delar kommer den vara superfräsch, har bara suffletten kvar.
En -08 modell för 600 kr. Helt okej! O med tanke på att dom inte tvättat upp den så hade jag nog inte gett mer för den...
Nån gång den här veckan blir det premiär tur i den.

O till Wilma fick jag idag snällt åka o köpa en ståbräda som jag länge lovat henne.
Vi får se vad hon tycker...


På jobbet har det startat en stegtävling.
Den är jag så klart med i. Vi är 7 stycken i  vårat lag och så är det 10 andra lag från vårt företag.
Idag har jag än så länge gått 8000 steg ca och det måste jag ju öka på. Så jag får ge mig ut och knata lite sen. Vårt lag har bestämt oss för att "gå" till Malmö och det innebär ca 20 000 steg per person/dag. Så det är några tusen steg kvar att klara av.
Skönt o få sig en promenad i detta härliga väder...
Jag menar 20 plusgrader, ja jag klagar inte... :-)

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: