Midsommar följs av en knagglig start...

2012-06-26 @ 11:13:27 / / Kommentera (0) st
Vi hade kalas i söndags och en av våra bekanta uteblev pga av feber och kanske lite magsjuka. Övriga i familjen kände sig inte heller helt hundra, men ville ju gärna komma så här var dom...
 
Cricka hade ont i magn redan i söndags kväll (men det kna ju inte ha varit våra bekanta som smittat) och igår var han inte världens bästa vän med sin mage. Men envis som han är gick han ändå och jobbade. JAg kände inget men efter 2 timmar på jobbet fick jag åka hem för då var det dags och bråka med magen.
Tur att jag hann hem, men efter lite vitpeppar och proviva så blev det ordning på magen och jag blev istället hungrig och sugen på allt!
 
Fick även i Cricka lite vitpeppar innan han lade sig! jag är övertygad om att jag ätit nåt olämpligt, men va han fick är lite oklart. JAg stannade hemma från jobbet idag och hoppas jag kan gå imorrn.
 
Fick ju lite gratis egentid, men det är intte riktigt samma sak och ligga lite halvdäckad... Barnen är nämligen hos farmor och kommer hem i eftermiddag! Jag känner mig helt okej idag så jag tänkte ta en promenad, sätta upp lite tavlor och göra lite sånt man annars inte ahr tid med riktigt! Tvättkorgen är äntligen typ tom och vi dammsög i söndags så man ligger inte efter hemma vilket gör att jag har ingen inre stress över det :) Och förhoppningsvis blir det jobb imorrn!
 
Har precis tittat på ett program om Tori Spelling och just i det här avsnittte åkte hon iväg med sin man på en romantisk helg för att bara umgås dom två. O gud vad jag längtar bort med Cricka. Det blir inte samma sak att ha det mysigt hemma på kvällen när barnen lagt sig! Vi får se om vi kan få till nåt i slutet på sommaren.
En sak är säker, jag har saknat dom där små barnen! Skönt att slippa bråka med dom för nu har det varit mycket sånt ett tag... Wilma är inne i 6-års trotsen (älska :/) och Oliver är bara fööör upptagen med att lyssna...
 
Jag ska återgå till min egentid och fixa och dona + att betala lite räkningar för det hörde jag nån sa att det skulle göras ;)
 
Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: