Hej hösten!

2012-08-28 @ 14:23:27 / / Kommentera (0) st
Japp, med temperaturer på under 10 grader på morgonen så kan man ju lugnt säga att hösten kommit!
 
Idag var det första skoldagen för mig och det var mycket info och en del papper som ett tag gjorde det väldigt rörigt men nu tror jag att ja har koll på det mesta. Går den flexibla omvårdnadslinjen vilket kan liknas med distans men inte är det. Så 100 % pluggar jag nu!
 
Det är snabba ryck när man får hoppa in efter 1 vecka, imorrn har vi HLR = Hjärt och lungräddning och om 4 veckor är det dags för vår praktik den här terminen.
Jag får se vart jag hamnar men jag har önskat 2 i närheten i första och andra hand och i sista hand önskade jag ett ställe i stan med tanke på att jag ändå ska in dit och lämna Wilma.
 
Nu är jag dock lite kluven över om jag ska köpa busskort eller inte. Det är verkligen asdyrt att parkera i stan men jag heller inte till skolan varje dag. Det handlar om typ 2-3 dar i veckan + praktik. Kan ju heller inte köra med telefonbiljett för det är också svindyrt.
 
Jag laddar för att hämta barnen men först ska jag skriva ett schema till dom så att de har för några veckor framåt....
 
Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: