Rutin, vardag och arbetslösheten i antågande....

2012-08-17 @ 14:36:43 / / Kommentera (0) st
Japp, nu har en hälig jobbsommar snart dragit förbi. Vädret har ju inte varit det bästa men jobbet har varit underbart kul... HAr jag inte fått något jobb till nästa sommar så komemr jag garanterat att söka till Kolmården igen.
Just nu ser det inte ut som om jag kommer in på min sökta utbildning, men jag får helt enkelt söka till våren igen...
 
Efter att dagis och frita börjat 8ca1,5 vecka sen) så har båda barnen lyckats få feber. Oliver började men hade bara sin ett dygn, Wilma har pågående feber just nu och den hopaps vi verkligen är borta till på måndag när skolan börjar på riktigt. Det här ju inget ovanligt, vi är ju vana men det är lite tråkigt.
 
Jag lyxar med en ledighet på 4 dar, och det är andra gången i rad jag har det. Känns jättekonstigt för jag hinner med så mycket hemma mot vad jag gjort övriga sommaren :)
 
Idag är det knappt jag orkar med så mycket hemma det är verkligen super varmt. Cricka och oliver har åkt ner på augustifesten och tittar lite, kanske åker lite karuseller.... Jag ska också åka iväg den, men det blir mest till mataffären... Marknaden kanske jag lyckas med imorrn om inte lite senare ikväll.... Vi får se, det är inte så viktigt men nu är det så länge sen så det skulle va kul att bara titta ner en sväng.
 
Dags att ta tag i lite saker...


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: