Äntligen lite ordning på torpet!

2012-09-21 @ 09:46:04 / / Kommentera (0) st
Yes, äntligen har vi fått ordentlig ordning på barnens rum.
Wilma har saknat större hylla och skrivbord och Oliver har haft alla sina grejer i olika backar på golvet så för några veckor sen kom det, han tyckte att hans rum var tråkigt.
Men nu, det var ren och skär glädje i bådas ögon. Oliver blev så glad att han spontant gav pappa en dunderkram. Hör och häpna, han lekte i sitt rum  i säkert 1 timme sen :)
 
Wilmas rum blev till slut möblerat men det känns inte hundra ok med möbleringen, just nu har hon sängen så att hon ser ut genom rummet ända till tvättrummet och madame nyfiken i en strut kommer aldrig komma till ro då. Så vi får nog möblera om idag så att det blir bättre. Hon sa själv att hon ville ha skrivbordet på långväggen det det råkade hamna först. Vi får se hur vi gör, har några ideér om hur vi kan ändra....
 
Oliver fick då alltså Wilmas gamla expedit 4x2 och wilma fick en ny 5x5 expedit. Alla möbler kommer till slut gå i vitt i barnens rum, för att lättare kunna färgsätta rummet med detaljer. Vi saknar just nu en taklampa till Wilma och en ny sänglampa till Oliver, en ny sänglampa till Wilma också, hon har en men ja... vi vet inte!
Nu ska vi bara få flytta till större också så även vi kan få hela alltet omgjort m.m.
 
Idag hade jag tänkt träna men min förkylning är ganska envis så jag skippar det. och tar enbart simning. Har köpt kort på friskis så imorrn förmiddag ska vi allihop vara och köra familjeträning kl 10. Och sen är då tanken att jag ska fortsätta såklart. Ingwn återvändo, köpte till och med ett årskort för studerande.
 
kanske skulle ta och skriva färdigt min uppgift som ska in idag. Bara och pränta ner på datorn kvar så dte är bäst att köra igång...
 
Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: