Äntligen fredag!!

2008-08-29 @ 20:15:56 / Allmänt / Kommentera (0) st

Vet inte om ja kan säga så, har ju inget 7-16 jobb o behöver längta efter just fredag o helg. När jag väl jobbar så jobbar ja även helger så då längtar man bara efter ledigt. Visserligen jobbar sambon 7-16 men det känns inte så speciellt just nu. Kanske när han jobbat några fler veckor, det här var ju ändå bara hans första efter 9 veckors semester.

Idag kom jag äntligen ut på en promenad typ 30 min. Det är bättre än ingenting men nån gång ska ja gå längre. Gick med Lina och vi skulle sen iväg o shoppa hatthylla och skohylla till dom, så vi ville komma iväg skapligt.

Det var skoj o komma iväg med någon annan än sig själv och oliver  :-) men vi kom hem så sent så jag fick typ slänga i mig o oliver mat och sen ta bilen till dagis. men men...

Nu har ja kramp i min arm snart, oliver ligger o sover på den o ja skriver med den andra. Ska lägga ner honom o glo på Dobbidoo som börjar idag.

Imorrn är det kräftskiva hos föräldrarna, mums...



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: