Aldrig får man sova

2008-12-14 @ 08:13:01 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag skulle det varit min tur att få sovmorogn, vet inte hur länge sen det är som jag fick sova en HEL natt plus fick sovmorgon. Men då har cricka fått feber. Hur han nu kan veta att det är feber utan att kolla. Jo det är klart man kan känna att man har det, men...
Det började igår med att han nös mycke, vilket han inte brukar göra. O så kände han sig seg, men kan det kanske bero på att han drack öl både i fredags o igår. Hägrar det då en förkylning också så blir det ju segt.
Men i alla fall, ja som sett fram emot en sovmorgon o kunna känna mig utvilad fick helt enkelt gå upp.

NÄR F**N SKA JAG FÅ SOVA???

Är det konstigt att ja jämt är trött, som inte fått sova både natt och lite längre morgon...
Visst, nu har ja fått sova 2 nätter i rad. Men då har vi ju olyckligtsvis gått o lagt oss typ 00 och Oliver eller Wilma vaknat vid 7. 
7 timmar är bra, men inte om man inte fått sova ut på länge.
Dom dagar ja sovit längre på morgonen har ju antingen Oliver eller Wilma varit vakna på natten, eller båda två. Så då har ju även dom sovit lite extra, men man är ju inte utvilad för det. Varit vaken 1- 4 timmar eller nåt sammanlagt på natten. Man ÄR inte människa då när man vaknar.

Men , cricka är ju ledig typ 2 veckor efter jul så då får ja väl hoppas att han är så mänsklig att vi tar varannan dag o går upp eller nåt sånt.

Det återstår att se, men nu är det frukost

Vi ses!!!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: